Lowell Easy

Bli företagskund och skicka enkelt påminnelser och inkassokrav med Lowell Easy

27.12.2021 3 min lästid

Lowell Easy ger små och medelstora företag möjligheten att snabbt och smidigt skicka betalningspåminnelser och inkassokrav. Allt du behöver göra är att registrera din faktura så sköter vi resten. Följ stegen för att snabbt registrera dig och skicka din första betalningspåminnelse eller inkassokrav redan idag.

Så fungerar Lowell Easy

I filmen nedan berättar vi steg-för-steg hur det går till att registrera dig som kund hos oss och komma igång med tjänsten.

HubSpot Video
 

I några enkla steg kan du registrera dig som kund och direkt skicka in ditt ärende till oss för hantering:

  • Fyll i ditt organisationsnummer och dina kontaktuppgifter
  • Bekräfta att du har rätt att teckna avtal för ditt företag
  • Legitimera dig med mobilt BankID
  • Registrera ditt ärende

 

Bli företagskund

 

Lowell Sverige

Lowell Sverige

Lowell Sverige är en del av Lowell-koncernen sedan i mars 2018. Lowell erbjuder såväl stora som små företag helhetslösningar inom kredithantering och inkasso. Vi har ett brett tjänsteutbud som omfattar hela kreditcykeln, från fakturering, inkassotjänster, köp av förfallna eller osäkra fordringar, samt omfattande analystjänster.

Lowell Easy Kredithantering

Relaterade inlägg